سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیسمونی نوزاد چیست؟

غازهای تخم های خود را در بالای صخره ها می گذارند ، همه آنها آبی و تیره هستند و همه جا خونین هستند. اما غازهای آن ها ، وقتی جوجه ریزی می کنند ، هنوز قادر به پرواز نیستند و تنها غذا در چمن های پایین صخره ها است. غازها در تابستان قطب شمال تخم های خود را پرورش می دهند. آنها آنها را صدها فوت در هوا و دور از روباه ها قرار می دهند. و سپس آنها به نوزادان خود می گویند: "بپر". من تلویزیون را خاموش کردم ، وقتی دیدم اولین جوجه ای که لرزان از لانه پاره پاره شده خود غلت می زند ، و قبل از اینکه دوباره به باد برود ، بر روی سنگ می زند. سلام من برگشتم. اما من الان مادر هستم و ضعیف هستم.

من در همان ابتدای شب بعضی از شب ها را داشتم که متوجه شدم هق هق می کنم. و در آن زمان فکر کردم فقط خستگی است. "فقط". منظور من "فقط" نیست - منظورم خستگی فلج کننده ، خشمگین و صورت سفید است که از سه روز و سه شب بیدار می شود ، بعضی از کسانی که در اتاقی هستند که چراغ ها هرگز خاموش نمی شوند. اما اکنون می بینم که فقط این خستگی نیست که تقریباً می توانید آن را بجوید. این چیز جدیدی بود ، و وحشتناک بود زیرا عشق بود. 

چیزی که من برای او احساس می کنم از نظر جسمی دردناک است. این یک عشق وحشتناک است یک عشق وحشتناک همچنان به من می پیچد. این یک مشت یک اینچی است. این حمام آرامش بخشی از عشق نیست که من به آن عادت کرده ام. این یک کبودی است که به طور مداوم توسط یک انگشت شست قوی تحت فشار قرار می گیرد.