سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش سیسمونی کودک

نمی توانم باور کنم که بسیاری از مردم این کار را می کنند و زندگی خود را ادامه می دهند. نه فقط زندگی کردن - کار کردن ، غذا خوردن ، شستن موهایشان - وقتی که این احساس غیر قابل حل در آنها وجود دارد. سخت ترین چیز در مورد بچه دار شدن این است که فقط یک چیز سخت وجود ندارد. قبل از آن احساسات طولانی روی مبل ، کمربند تکیه داده است که بدن شما در خواب چهار دقیقه ای باز می شود ، و سپس خود زایمان با تمام بریدگی ها و خون و وحشت حیوانات خام اتفاق می افتد. اتاقی از پزشکان عجول و ماشین آلات تحریک پذیر در تضاد مستقیم با ضربان قلب کودک ، آرام آرام.

در حالت ایده آل ، پس از آن شما چند هفته آرام با لیوان و هر دو کنترل از راه دور خواهید داشت. اما در عوض این کودک را به همراه سایر زندگی خود و رابطه جدیدی با شریک زندگی ، دوستان ، خانواده و شغل خود تحویل داده اید. فکر کردم نمی توانم در این مورد ، در مورد نوزادان و تولد چیزی بنویسم ، اما نمی توانم نتوانم ، زیرا در حال حاضر حداقل این کاملاً همه چیز است. زیرا آنها به شما می گویند: "مهم این است که کودک شما سالم باشد" ، اما بدون اینکه بخواهم احساس بدی به شما بدهم عزیزم ، اینجا در کنار من با خروپف خود مانند یک راه دور A ، این مزخرفات است.

این عبارت عبارتی است که برای شرمساری و سکوت ما کار می کند. این بدان معنا نیست که ، اما بنابراین پنج ماه به بعد ، بسیار زیبا قلمداد می شود که هنوز درباره تولد صحبت کنید. در مورد عمق تنهایی همانطور که همسر شما در شب اول از بیمارستان بیرون کشیده می شود. در مورد خشم فرسوده ای که شب دوم وقتی پرستار از بیمارستان بیرون آمد وقتی پرستار فهمید که زیر تخت مخفی شده است. در مورد گناهی که احساس می کنید وقتی می دانید تقصیر ماما نیست که اینقدر کم کار هستند ، اما به هر حال به او ضربه می زنید زیرا شما واقعاً مسکن خود را می خواهید. در مورد عشقی که احساس می کنید دو سانتی متر با غم فاصله دارد. قضاوت هایی که در دوران بارداری و بیش از تولد اتفاق می افتد - گفتگوهایی که باید بگویید: "خوب است شما در مورد چگونگی داشتن فرزندم نظر بدهید ، اما زن ، لطفا آن را برای خود نگه دارید." احساسی که چون شما فرزندی سالم دارید ، باید به نوعی خاموش شوید ، خوب. همه این موارد مهم است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سیسمونی نوزاد وارد سایت اصلی ما شوید.