سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیست قیمت انواع سیسمونی نوزاد

گرم کننده دستمال مرطوب عالی است ، اما آیا لازم است؟ کافیست در راهرو کودک در هر فروشگاه بزرگ جعبه قدم بزنید و متوجه خواهید شد که سیسمونی نوزاد تجارت بزرگی است. یک ابزار برای تقریباً همه چیز وجود دارد. متأسفانه ، بسیاری از مادران اجناسی را خریداری می کنند که بدون استفاده می مانند زیرا برای کودک خاص آنها غیرضروری است یا مورد نیاز نیست. حتی تناسب پوشک نیز ممکن است در هر نوزاد متفاوت باشد ، بنابراین تهیه جعبه های یک مارک خاص ممکن است باعث اتلاف آن شود.

بنابراین هنگام آوردن نوزاد از بیمارستان به شما واقعاً چه نیاز دارید؟ این یک چک لیست سریع است:

یک صندلی ماشین واقعاً ، ما به شما اجازه نمی دهیم بدون آن یکی را ترک کنید.اسباب بازی ماشین قبل از رفتن به خانه ، آن را به درستی نصب کنید.

پتو قنداق نوزادان عاشق این هستند که محکم بغل شوند.

کرم نوک سینه. اگر قصد پرستاری دارید از داشتن آن خوشحال خواهید شد. در غیر این صورت ، لوازم ضروری بطری را در دست داشته باشید.

پمپ پستان یا فرمول. اغلب اوقات ، نوزادان کمی بیشتر از آنچه که خودشان می توانند نیاز دارند نیاز دارند.

پوشک. چه سراغ پارچه بروید و چه یکبار مصرف ، پوشک ها یک ضرورت است.

بسته ای از خواب یا خواب. کودک در آن روزهای اولیه نیازی به پوشیدن لباس های فانتزی ندارد ، اما داشتن چندین گزینه لباس عاقلانه است. از یک چیزی که می توانید مطمئن باشید ، کودک شما راهی برای کثیف کردن سریع آنها پیدا می کند.

شما به عنوان یک مادر جدید به بهترین سیسمونی برای کودک خود احتیاج دارید. چک لیست اقلام کودک برای هر مادر جدیدی ضروری است. اما وقتی این همه چیز در دست دارید ، چگونه این لیست را از ابتدا ایجاد می کنید؟ این مسئله به یک چالش تبدیل می شود و به همین دلیل ، من لیست سیسمونی های کودک را با ترتیب A-Z به ترتیب حروف الفبا ایجاد کردم.

لازم نیست این لیست را در دفترچه یادداشت خود بنویسید ، زیرا من آن را برای هر کسی که به آن نیاز دارد در دسترس قرار داده ام. شما می توانید این صفحه وب را برای ارجاع سریع علامت گذاری کنید یا از طریق فرم تماس با من ایمیل کنید ، و من نسخه PDF را برای مراجعه سریع به شما ارسال می کنم.